Senaste nytt

SAS 50% poängrabatt inrikes. Boka senast 2018-AUG-29, res mellan 2018-SEP-01 och 2018-DEC-31

Nää, FROM var-som-helst-i-Danmark TO Trondheim, ger rabattpriset 10-/15 000 Eurobonuspoäng.

Dock väldigt spännande att Sweden, Norway och Denmark först listas på engelska för att därefter döljas av svenska "Danmark". Mycket lyckat!

@Homer jag tolkar det inte som att de menar att TRD ligger i Danmark utan att resorna från Danmark till Trondheim kostar 10 000 poäng i GO. Samma sak med Ålesund över.

... Fungerar för mig på tor GOT-SDL, men inte tvärtom.

Jo, det var ju det jag misstänkte och därför provade att vända på resan så det blev GOT-SDL (bara för att se hur det ska fungera). Jag lyckades ändå inte men jag tänker väl inte på SAS-sätt ;)

Hursomhelst så blir just denna kampanj då inte jätteintressant för mig då destinationen behöver vara Götet.

Nää, FROM var-som-helst-i-Danmark TO Trondheim, ger rabattpriset 10-/15 000 Eurobonuspoäng.
@Homer jag tolkar det inte som att de menar att TRD ligger i Danmark utan att resorna från Danmark till Trondheim kostar 10 000 poäng i GO. Samma sak med Ålesund över.

Jo det hade jag förstått om jag läst första raden :oops:

Väldigt restriktiva erbjudanden m.a.o.

Köpenhamn till Ålesund borde vara 5000p men systemet säger 10.000. undrar om det är tryckfel i annonsen
(Från OSL är det 5000, så jag misstänker att den skulle stå i raden ovanför)

hade annars varit trevligt med en weekendtur dit

Toppen