Senaste nytt

SAS 50% poängrabatt inrikes. Boka senast 2018-AUG-29, res mellan 2018-SEP-01 och 2018-DEC-31

Köpenhamn till Ålesund borde vara 5000p men systemet säger 10.000. undrar om det är tryckfel i annonsen
(Från OSL är det 5000, så jag misstänker att den skulle stå i raden ovanför)

hade annars varit trevligt med en weekendtur dit
Priserna i annonsen är väl t/r så felet är det dubbla.

Köpenhamn till Ålesund borde vara 5000p men systemet säger 10.000. undrar om det är tryckfel i annonsen
(Från OSL är det 5000, så jag misstänker att den skulle stå i raden ovanför)

hade annars varit trevligt med en weekendtur dit

Det är ett tryckfel. Det skulle ha stått Aalborg (AAL) i stället för Aalesund (AES).

Kanske jag ska åka ut till Frösundavik och också ge den här redaktör en kurs i dansk geografi... :rolleyes:

Det gäller bara till dom utvalda orterna och inte från. (Kalmar, Ronneby, Ängelholm, Sundsvall, Skellefteå)
Man ser rabatten på totalsumman i poäng då man valt både ut- och hemresa. Fungerar för mig på tor GOT-SDL, men inte tvärtom.

Det är även från de orterna om man reser TILL en av de andra. Så det funkar AGH-SDL med byte på ARN (5000p i Plus med premium) medan AGH-ARN kostar 10000...

Det är även från de orterna om man reser TILL en av de andra. Så det funkar AGH-SDL med byte på ARN (5000p i Plus med premium) medan AGH-ARN kostar 10000...
Tanken är god, men som jag förstår det gäller kampanjen endast T/R. Om jag bokar AGH-(ARN)-SDL är det inga problem att åka det första benet. Alles in ordnung. Men på vägen hem kan jag väl inte flyga endast från ARN, för visst cancelleras den flighten om jag inte är med från SDL?

Tanken är god, men som jag förstår det gäller kampanjen endast T/R. Om jag bokar AGH-(ARN)-SDL är det inga problem att åka det första benet. Alles in ordnung. Men på vägen hem kan jag väl inte flyga endast från ARN, för visst cancelleras den flighten om jag inte är med från SDL?
Så är det antagligen. Man får helt enkelt åka till Sundsvall...

Toppen