Så det är med nya destinationer när de inte har fyllt upp platserna så brukar det släppas på en massa när de väl ser hur allt artat sig.Igår när dom släpptes (runt 14:30 fick jag notis) fanns det business tillgängligt nästan varje avgång i december CPH-BKK och första två veckorna i januari BKK-CPH. Hade 11/12 - 2/1 i business redo för betalning men såklart hann jag inte styra om semestern inom dom var tagnaSkulle bara bokat skiten direkt..
Otippat att dom släppte i december/januari, samma resa med pengar hade gått för cirka 100k för två personer. Hyfsat värde med nästan 1kr/poäng med 2-4-1.
Personalen verkar få ett nytt hotell och inte vara kvar på Rembrandt dessutom ett annat område i Bangkok.Kan bli lägre priser på TG och AY
Blir långt stopp för personalen I BKK
Frågade en av värdinnorna från SFO i veckan om de skulle bo på Rembrant även nu, hon sa nej det är ett Sheraton ner vid floden sa hon värdinnan viste inte namnet eller något mer, hon såg verkligen fram att få några avgångar med långt stopp, hon hade 25 år i SAS jag vet inte hur det går till när schemat läggs, just nu sa hon att schemat är lagt till slutet av oktober.Personalen verkar få ett nytt hotell och inte vara kvar på Rembrandt dessutom ett annat område i Bangkok.
Tror att det fortfarande är renoveringar på gång på Rembrandt.
Kommer flerDeprimerande att höra att alla BKK award för jul nu försvunnit i ett nafs. Jag var 3k poäng från att skicka hela familjen ditt.
Hade också hoppats kunna få platser men hängde inte på låset...Deprimerande att höra att alla BKK award för jul nu försvunnit i ett nafs. Jag var 3k poäng från att skicka hela familjen ditt.