Senaste nytt

SAS öppnar ny linje mellan Stockholm och Sevilla

Malaga finns ju alltid. Det är ungefär lika lång restid i direktbuss Malaga-Sevilla som Faro-Sevilla. Vet dock inte om det går att åka direkt från Malaga flygplats vilket det gör från Faros dito.

Ett tips är annars att hyra bil. Finns mycket vackert och trevligt att se på vägen mellan kusten och Sevilla. Hyrbil är allt som oftast väldigt billigt i Malaga också.

Det brukar göras högtalarutrop om att främre toan är för plus, iaf när det är flera rader plus.
På vilka linjer då? Jag tror inte jag hört ett sådant utrop alls på de senaste 4-5 åren, och då oftast på linjer där det är minst 5 rader plus...

Dessa sommarlinjer är väl inte mycket mer än förtäckt charter med reguljära flightnummer... ;)

Jag håller med - det är samma sak med SAS linje Stockholm - Salzburg, den går bara på lördagar under ca tre månader. Antagligen är det väl något skidcharterbolag som köper flesta platserna, sen säljer SAS resterande som reguljära biljetter. Andra veckolinjer med endast avgång på lördagar är väl Madeira och Eilat (som dock verkar ha försvunnit till den här säsongen).

Toppen