Trist! Men vettigt ändå, med 6-7 SK flygningar per dygn så finns det rätt begränsat underlag. Visst Star Aliance kollegorna tillför lite, men de har hittat ett alternativ.
Då kanske SAS borde skriva det istället för att loungen är stängd för resenärernas säkerhet.Trist! Men vettigt ändå, med 6-7 SK flygningar per dygn så finns det rätt begränsat underlag. Visst Star Aliance kollegorna tillför lite, men de har hittat ett alternativ.
Det brukar bli rött, men lounge värdarna fixar det så att du kommer in igen.Då jag ev. kommer ha en lång layover på ARN senare i oktober: hur fungerar det om jag går in och ut från loungen, kommer grindarna släppa in mig igen?
Tack!Det brukar bli rött, men lounge värdarna fixar det så att du kommer in igen.
Det är ju för din säkerhet, de kan inte ta ansvar för din säkerhet om du ska springa runt på Espresso house o dyl.Man tycker åtminstone SAS borde kunna lösa något samarbete med Espresso house eller whatever för att lätta upp detta.
Ja, all information finns på SAS hemsidaTillgång till guldloungen Arlanda på plus biljett fortfarande?