Om jag har flera möten på stan eller har några timmar mellan ett och ett annat, så sätter jag mig förmodligen hellre där än på Espresso house. Jag har flera gånger haft workshop dag 1, och sedan presentation eftermiddag dag 2. I det läget kan det varit ett alternativ.Jag har svårt att se att jag skulle nyttja detta även om det fanns på min destination. Exakt i vilken situation skulle du gå dit, förutsatt att du inte ska ha mötet i huset bredvid så att du i princip snavar in där?
Alla verkar tycka att vi som bor i Stockholm inte kan förstå hur fantastiskt detta är. Jag försöker tänka mig att den ligger i London, NYC eller någon annan storstad jag besöker av och till för jobbets räkning. Inte i något scenario får jag ihop att detta skulle vara en praktisk lösning för mig.
Men det kanske är storstadsvanan som gör att jag ser andra lösningar som bättre än detta..![]()
Jag tänkte mer "om det skulle ha varit där". Har inga som helst förhoppningar om att det ska ske...Med tanke på hur lågt inne det sitter att ens bjuda sina passagerare på ett glas vatten ombord så är det väl långt borta med någon lounge i London eller NYC...
Jag tänkte mer "om det skulle ha varit där". Har inga som helst förhoppningar om att det ska ske...
Eller kommer med tåget på morgonen, har ett lunchmöte i stan och sen ett flyg nånstans på kvällen.Enda jag kan komma på är om man har ett kundmöte i Sthlm sent på eftermiddagen, men tvingats antingen ta en tidig flight till Stockholm, eller att man övernattat från dagen innan och tvingats checka ut vid 11 och vill ha en lugn miljö att jobba i innan mötet.