Jonas C
Medlem
Fraktkontrakt som de förlorade, därav skälet till nedläggningen.Det här. Fattar inte att SAS lade ner CPH - Seattle. Guldgruva. Rakaste spåret för nordtyskland. Permanent fullbokat.
Fraktkontrakt som de förlorade, därav skälet till nedläggningen.Det här. Fattar inte att SAS lade ner CPH - Seattle. Guldgruva. Rakaste spåret för nordtyskland. Permanent fullbokat.
Eller matarkärror till CPH. Jag har länge velat se tex LLA-CPHSmå steg men i rätt riktning, med 321LR ökar väl chansen för en smalare linje även från ARN så vi får hålla tummarna.
Ett byte o Europa kan jag ju dock göra i Frankfurt lika gärna som Köpenhamn, men vid direkt från ARN ökar möjligheterna för oss som bor i obygden (Norrland).
Men flum då..Eller matarkärror till CPH. Jag har länge velat se tex LLA-CPH
Hade sas faktiskt haft en enhub strategi så hade det antagligen funnits tex lla-cph. Men de passagerarna behövs väl som underlag för att arn ska få någon longhaul alls, och viss Europa trafik kan nog behöva dem också...Eller matarkärror till CPH. Jag har länge velat se tex LLA-CPH
Om sas inrikes blir kvar på T5 så underlättar det ju iofs.Hade sas faktiskt haft en enhub strategi så hade det antagligen funnits tex lla-cph. Men de passagerarna behövs väl som underlag för att arn ska få någon longhaul alls, och viss Europa trafik kan nog behöva dem också...
Men utifrån det verkar det ju som Norrland har ett underlag "precis mitt emellan". För även om sas såklart inte vill förstöra sitt eget underlag... Så är det ju uppenbarligen så att underlaget från tex lla inte räcker för att tex klm skulle öppna en lla-ams, som ju annars borde fungera bra för att mata både longhaul och stora delar av Europa via.
Men flum då..
. Du missar ju ett segment...