011430121
Medlem
Kan inte du heller dansa?Du ser, jag är BC:s nya Janne Josefsson!(Obs självironi.)
Kan inte du heller dansa?Du ser, jag är BC:s nya Janne Josefsson!(Obs självironi.)
Nu är vi OT tycker jagKan inte du heller dansa?
Efter att flygningen skulle ha skettFlyget inställt, och man har ju rätt att få statuspoängen ändå, skall man kontakta SAS innan eller efter den planerade flygningen gällande det?
Fungerar även innan enligt flera datapunkter, vet dock inte vad man "ska"Efter att flygningen skulle ha skett
Nu är den avgången inställd också.Nästa planerade avgång med A319 ser ut att vara lördag 29 maj.
SK2868 CPH-BGO
Följer upp den avgången. Som resenär hade jag inte bokat nånting som är planerat med A319 nu hos SAS.
Bevisat känns som väl starkt ordval.Nu är den avgången inställd också.
Nästa "planerade" avgång med A319 är SK400 CPH-ARN den 31 maj.
Att SAS säljer biljetter till avgångar dom inte alls har för avsikt att genomföra för att få in pengar i kassan ser jag nu som bevisat.
Flyget inställt, och man har ju rätt att få statuspoängen ändå, skall man kontakta SAS innan eller efter den planerade flygningen gällande det?
Fungerar även innan enligt flera datapunkter, vet dock inte vad man "ska"![]()
Behöver 20 000 bas/statuspoäng innan augusti (för att nå Diamond och förlängd giltighetstid på poäng, har drygt 1 miljon poäng som jag annars inte lär hinna använda). Jag tänker att det billigaste vore att boka flyg som säkert lär bli inställda, och då få statuspoängen ändå. Har redan skaffat Elite 2 ggr.
Någon som har tips på flyg som sannolikt kommer att ställas in, men som fortfarande går att boka? Läste något här ovan flyg som har A319 som lär bli inställda. Finns det något sätt man kan söka efter alla avgångar med den flygplanstypen?