TorbjornMieden
Medlem
attans...har inga popcorn..har en kompis på swedavia som ständigt håller mig uppdaterad med inside info fråm arn och SAS crew base 
Jag är inte heller något stort fan av fackförbund, men att kalla dem för äckel är bara otroligt barnsligt och lågt.
Modigt!
Fullflex hoppas jag, så att du kan avboka imorgon, eller?
Jo det verkar ju som en bra ide. Jag sparade ner min EB logg hela vägen tillbaks till 1999 för någon timme sedan... osäkert om man kommer åt den om det värsta skulle hända.
Eller så leker de med 15000 personers inkomst och fortsatta liv? Då en av oss två i min familj är beroende av det så är det inte speciellt kul. Speciellt när de för talan för de antal tusen som inte vill ha något med facket att göra. Det är inte ok inte i närheten.
Eller så leker de med 15000 personers inkomst och fortsatta liv? Då en av oss två i min familj är beroende av det så är det inte speciellt kul. Speciellt när de för talan för de antal tusen som inte vill ha något med facket att göra. Det är inte ok inte i närheten.
Ryktas om att Malmö Aviation har ordnat wet-lease av 12 stycken 737or till på tisdag för trafik på bland annat Arlanda.