Johan Gott
Medlem
Stämmer det att Lufthansa slutat erbjuda first class München-Sao Paulo?
Yes; och inte bara first class utan alla klasser.Stämmer det att Lufthansa slutat erbjuda first class München-Sao Paulo?
Yes; och inte bara first class utan alla klasser.
Sista flighten var 30 oktober 2016
Swiss First är 100ggr bättre än SAS businesses, går inte att jämföra. Finns inget i sas business som ens är i närheten av Swiss first. Ölen på sas är bättre, men det är allt. Du har nog sett filmer på Swiss business, och jämfört med det är sas bättre enligt mig, det är dock en diskussion för en annan tråd.Hej!
Vilken bra sammanställning. Kanske kan du hjälpa mig att svara på frågan vad som är skillnaden (är det inte bara olika benämningar på respektive flygbolags högsta klass? ) på t.ex. Austrian Air till LAX business class eller Swiss till LAX? SAS har ju inte heller first class utan det heter business class, men har ju flugit den och det ser ju ut att vara helt i klass med det jag sett på film från Swiss airs first class? Tacksam för svar. /Loffas
Swiss First är 100ggr bättre än SAS businesses, går inte att jämföra. Finns inget i sas business som ens är i närheten av Swiss first. Ölen på sas är bättre, men det är allt. Du har nog sett filmer på Swiss business, och jämfört med det är sas bättre enligt mig, det är dock en diskussion för en annan tråd.
Det är inte så många First du kan boka från Europa till US med EB-poäng. Ej Swiss t ex. Inte heller Lufthansa förräns 2v innan avresa. Via Asien ar du fler möjligheter, t ex Thai, ANA, Asiana och Air China (Men Air China first är sämre än SAS Business)Tack, då skall jag försöka hitta first class istället för de bolagen med business om det inte är högre klass på t.ex. Austrians business än SAS?
Aha, då förstår jag. Då måste det innebära att t.ex. swiss har både business och first som kategori? Jag var nämligen först bokad på swiss business, men blev tvungen att ändra datum pga jobbet och därför jag letar igen, så jag har varit bokad för bonuspoäng (2for1) på swiss business.Det är inte så många First du kan boka från Europa till US med EB-poäng. Ej Swiss t ex. Inte heller Lufthansa förräns 2v innan avresa. Via Asien ar du fler möjligheter, t ex Thai, ANA, Asiana och Air China (Men Air China first är sämre än SAS Business)