Senaste nytt

Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes)

Swiss, Lufthansa vet jag. Hur ser det ut med ANA?
b0e2fef328a4f7266e64e51f9d6610b3.jpg
 

TheDude

Medlem
Hej, Det var ett tag sedan jag var här.

Har provat att söka mha united o Awardfares men hittar inga F class resor
Hur gör jag för att hitta tillgängliga resor i F class?
Jag har inga problem att åka med två veckors varsel
 

Taggen

Medlem
Om du inte hittar några platser på Awardfares, United, Aeroplan eller Expertflyer så betyder det helt enkelt att det inte finns några.
 

TheDude

Medlem
Om du inte hittar några platser på Awardfares, United, Aeroplan eller Expertflyer så betyder det helt enkelt att det inte finns några.
Är detta rätt sätt att göra idag.
1) enl. awardfares finns det totalt 3 F class resor från FRA under feb o mars för 2 passagerare, se skärmdump
2) Gå in på SAS sidan o kolla att den finns där oxå, denna flight går imorgon o inkl. drygt 4h stopp i FRA F Loungen
3) Ring kundtjänst för att boka F-class
 

Attachments

  • Screenshot 2023-02-11 at 09.35.43.png
    Screenshot 2023-02-11 at 09.35.43.png
    140,5 KB · Visningar: 145
  • Screenshot 2023-02-11 at 09.32.43.png
    Screenshot 2023-02-11 at 09.32.43.png
    112,4 KB · Visningar: 146

squeezen

Medlem
Är detta rätt sätt att göra idag.
1) enl. awardfares finns det totalt 3 F class resor från FRA under feb o mars för 2 passagerare, se skärmdump
2) Gå in på SAS sidan o kolla att den finns där oxå, denna flight går imorgon o inkl. drygt 4h stopp i FRA F Loungen
3) Ring kundtjänst för att boka F-class
Du kan ju inte se på sas på sida att den finns (ditt steg 2) då sas bara visar eco och business…
Får isf ringa in till sas och be dem kolla och boka när det gäller F.
 

Taggen

Medlem
Är detta rätt sätt att göra idag.
1) enl. awardfares finns det totalt 3 F class resor från FRA under feb o mars för 2 passagerare, se skärmdump
2) Gå in på SAS sidan o kolla att den finns där oxå, denna flight går imorgon o inkl. drygt 4h stopp i FRA F Loungen
3) Ring kundtjänst för att boka F-class
Vilka bolag har dessa F-platser? Tänk på att om du i Awardfares inkluderar Aeroplan kan du få träff på Emirates First då de är partner till Aeroplan men du kan inte boka dessa awards med Eurobonus.
 
Toppen