Senaste nytt

Saknade poäng för SAS flighter till Eurobonus

Inte fått poäng för min sista leg FRA-ARN i SAS youth light den 19/2.

Försökte efterregistrera men möts av "Rabatterad biljett, helt eller delvis betald med EuroBonus Poäng, ej giltig för poängintjäning."

Problemet är ju att denna resa är betald kontant till 100% och att jag efterregistrerat ditresan på samma bokning redan.

Någon som har stött på samma sak eller har en aning vad som kan vara fel?
Du får nog efterregistrera manuellt. Har för mig det är ebretro@sas.se man ska skicka till.
 
Någon som vet hur lång tid det brukar ta innan dem går igenom mailet om man mailar ebretro@sas.se? Skickade ett förra veckan. Går det fortare att maila någon annan mailadress om man är guld?
Sist jag behövde göra det var för cirka 2 månader sedan, då tog det lite drygt 2 veckor och sedan dök bara poängen upp utan att jag fick något speciellt meddelande om det. Det går ju alltid att kontakta guld supporten, men jag tvivlar på att dom gör något då det bara gått en vecka.
 
Toppen