Senaste nytt

Saknade poäng för SAS flighter till Eurobonus

Har fått in poängen för flighterna den 20e och 21a, men saknar för en longhaul den 15e fortfarande (samt flighterna från i söndags).

Intressant nog fick jag mitt segment från förra måndagen i går. Men inte från fredagen innan, och inte från tisdag, torsdag och fredag förra veckan -- utan bara ett i mitten.

Nåja, jag har ingen brådska den här gången, och det är faktiskt (!) första gången på länge jag ser problem med postningar från SAS. Men det gäller att hålla koll på att de inte missar något i slutändan.
Nu har allt från förra veckan ramlat in. Däremot fortfarande inte de från 17e. Men någon form av propp släppte någon gång under natten.

Det är bara att hoppas att dom får ordning på det här innan kampanjen med dubbla poäng börjar! Det stog ju uttryckligen att man inte kommer att få bonusen vid efterregistrering, eller så kanske just det är (spar)planen...

Det är bara att hoppas att dom får ordning på det här innan kampanjen med dubbla poäng börjar! Det stog ju uttryckligen att man inte kommer att få bonusen vid efterregistrering, eller så kanske just det är (spar)planen...

Sicken jävulusisk plan. Förhoppningsvis får ingen på SAS några idéer nu... :(

Nja, jag saknar fortfarande två ben från kvällen den 20 februari - men morgonflygningarna från samma datum är registrerade.

Inte fått poäng för min sista leg FRA-ARN i SAS youth light den 19/2.

Försökte efterregistrera men möts av "Rabatterad biljett, helt eller delvis betald med EuroBonus Poäng, ej giltig för poängintjäning."

Problemet är ju att denna resa är betald kontant till 100% och att jag efterregistrerat ditresan på samma bokning redan.

Någon som har stött på samma sak eller har en aning vad som kan vara fel?

Toppen