agehall
Medlem
Fick svaret av Eurobonussupport på chat att resan skulle kosta 140 000 poäng. Då återstår det väl att hitta tillgänglighet bara..
Du hade ju annars kunnat tittat på länken jag postade...
Fick svaret av Eurobonussupport på chat att resan skulle kosta 140 000 poäng. Då återstår det väl att hitta tillgänglighet bara..
Det gjorde jag, och då insåg jag att jag redan på egen hand hade lyckats hitta länken tidigare idag. Sen ville jag dubbelkolla så att jag verkligen uppfattat rätt och valde att kontakta supporten.Du hade ju annars kunnat tittat på länken jag postade...
Det är sanning med lite modifikation.Skatterna är lägre om du flyger USA till EZE isf
Jag vet bara att senast jag bokade (NYC-GRU-EZE) betalade jag ca 3 USD, rätt eller fel vet jag ej men det var vad jag betalade.Det är sanning med lite modifikation.
På ITA Matrix ser det ut som flygbolaget inte debiterar bränsletillägg, men om man kollar fare basisen i ExpertFlyer får man veta att flygbolaget har flyttat bränsletillägget till fare delen.
Eller menade du att flygskatterna (exkl. bränsletillägget) var billigare från USA?