Senaste nytt

Söker: Stockholm-Tokyo/Seoul/Taipei i Business / First med Star Alliance

Ja, när det gäller resor i First class eftersom de aldrig syns på SAS egen sökmotor. När det gäller business och ekonomi har jag hittills inte testat.
Ahaaa, det är därför jag inte lyckats se en enda. Men då får jag använda lite av de andra verktygen och söka efter F.

En sista fråga, behöver man betala någon avgift för att man ringt in om det visar sig att en F-biljett inte gäller för eurobonus?
 

Johan Gott

Medlem
Ahaaa, det är därför jag inte lyckats se en enda. Men då får jag använda lite av de andra verktygen och söka efter F.

En sista fråga, behöver man betala någon avgift för att man ringt in om det visar sig att en F-biljett inte gäller för eurobonus?

Om du ringer in och bokar en First-biljett ska du slippa den extra telefonbokningsavgiften eftersom bokning inte är möjlig att göra online.
 
Ahh, jag kanske var lite otydlig. Måste inte vara transit i dessa städer. Jag tänkte att jag flyger till stad A på ditvägen, sen löser jag flyg mellan A och B under resan själv och sist hemresa från B. (Stad A och B är en av Seoul, Tokyo, Taipei)

Ah okej då förstår jag.

Kan hända mycket på 6 månader. Men just nu så är det 3dagars karantän om man ska till TPE
 
@Doctor-X & @Johan Gott & @Tim Karlsson
Löste en resa till nästa sommar, blev mix First och Business

Ut: ARN-LHR-HND
Hem: ICN-TPE-HKG-MUC-VIE-ARN (lång rutt men ska passa på och prova loungerna på dessa flygplatser (Endast provat ICN och VIE hittills)

(LHR-HND är First och resten i business, tackar @Doctor-X för detta!)

Nu blir det hålla tummarna att världens problem löser sig innan 1:a juni nästa år.
 
@Doctor-X & @Johan Gott & @Tim Karlsson
Löste en resa till nästa sommar, blev mix First och Business

Ut: ARN-LHR-HND
Hem: ICN-TPE-HKG-MUC-VIE-ARN (lång rutt men ska passa på och prova loungerna på dessa flygplatser (Endast provat ICN och VIE hittills)

(LHR-HND är First och resten i business, tackar @Doctor-X för detta!)

Nu blir det hålla tummarna att världens problem löser sig innan 1:a juni nästa år.

Låter kanon detta ju!
Vilka bolag på vilka ben fick du tag på?
 
Toppen