D
Deleted member 53670
Guest
Hej alla,
Har tänkt åka till Östasien och kombinera två länder i samband med resan (Tokyo, Seoul och Taipei, 1 vecka per stad).
Har ca 300.000 eurobonus poäng att använda mig utav.
Har lyckats hitta en hel del business class (främst LOT) men skulle helst vilja ha prova min första First. Drömmen hade varit Lufthansa ut och ANA/Asiana/Eva hem, men inte lyckats hitta. All hjälp uppskattas enormt!
Har tänkt åka till Östasien och kombinera två länder i samband med resan (Tokyo, Seoul och Taipei, 1 vecka per stad).
Har ca 300.000 eurobonus poäng att använda mig utav.
Har lyckats hitta en hel del business class (främst LOT) men skulle helst vilja ha prova min första First. Drömmen hade varit Lufthansa ut och ANA/Asiana/Eva hem, men inte lyckats hitta. All hjälp uppskattas enormt!
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? Tokyo, Seoul eller Taipei (Och hem från en annan av de 3 städerna)
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? T&R (Eller iom annan stad; open-jaw)
- När vill/behöver du resa ut? Tidigast 7e Mars 2023 (flex efter det)
- När vill/behöver du komma hem? ~2 veckor efter utresa (Absolut max 3 veckor)
- Hur länge vill du vara borta? helst ~2 veckor (Absolut max 3 veckor)
- Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
- I vilken kabinklass?
- Helst First (Nödfall, business)
- Iom Lufthansa släpper First nära utresa så skulle Lufthansa Business funka och sen får jag hoppas att jag kan uppgradera till First.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Öppen för alla, men helst Lufthansa First (Utresa) och ANA/Asiana/Eva hem från asien. Har provat LOT tidigare, så skippar gärna dem.
- Vad är din budget? (per person) 300.000 eurobonus poäng + 2-4-1 vouchers
- Vad är det viktigaste för dig?
- Maten ombord (Äter en hel del, så + om möjligt att prova mer mat) - Tyvärr dricker jag ej alkohol, så det är oviktigt.
- Bra lounge (Skulle vilja prova på First class lounge)
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, blir bra med 2 av de 3 städerna jag pekade ut.