Om det är Stockholm-Tokyo T/R, tror jag att LOT Polish har bra pris (dock jag inte har kollat tillgängligheten).@palmen @Canadien @Dr. Miles - på grund av diverse omständigheter kunde jag inte boka det ni rekommenderade mig i Maj. Och nu har resans syfte ändrats till att enbart vara en ToR till Tokyo med utresa 3-6 Oktober och 10 nätters vistelse i landet. Nu är budgeten lägre och syftet är att hitta en så bra C-biljett till bästa möjliga pris. Utifrån det har jag hittat Etihad via Bryssel eller London. Tänker jag rätt eller skulle ni gjort det annorlunda?
Finnairs pris till Japan har gått upp sedan de har gått med i oneworld JV.Ja LOT eller Finnair brukar ha hyffsade priser Stockholm-Tokyo. Turkish kan du kika på också, dessutom tror jag Singapore Airlines är i flaggorna med någon ny kampanj, fick ett mail häromdagen.
Om det är Stockholm-Tokyo T/R, tror jag att LOT Polish har bra pris (dock jag inte har kollat tillgängligheten).
[Business class] Stockholm-Tokyo T/R, LOT Polish, 17.600 SEK inkl. skatter | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Ja LOT eller Finnair brukar ha hyffsade priser Stockholm-Tokyo. Turkish kan du kika på också, dessutom tror jag Singapore Airlines är i flaggorna med någon ny kampanj, fick ett mail häromdagen.
Billigast ser Air China ut att vara i biz. Men den businessen är inte jätterolig.
Knappa 18 tkr med dryga 3 h byten åt varje håll
Den kom nu i mailen, men Tokyo var inte med, bara sydostasien och AU/NZTurkish är alltid bra - ska kolla! Vad får dig att tro att Singapore kommer med en ny kampanj? Låter intressant!