Senaste nytt

Söker: Stockholm-Tokyo i Business class med Star Alliance i September 2018.

@palmen @Canadien @Dr. Miles - på grund av diverse omständigheter kunde jag inte boka det ni rekommenderade mig i Maj. Och nu har resans syfte ändrats till att enbart vara en ToR till Tokyo med utresa 3-6 Oktober och 10 nätters vistelse i landet. Nu är budgeten lägre och syftet är att hitta en så bra C-biljett till bästa möjliga pris. Utifrån det har jag hittat Etihad via Bryssel eller London. Tänker jag rätt eller skulle ni gjort det annorlunda?

@palmen @Canadien @Dr. Miles - på grund av diverse omständigheter kunde jag inte boka det ni rekommenderade mig i Maj. Och nu har resans syfte ändrats till att enbart vara en ToR till Tokyo med utresa 3-6 Oktober och 10 nätters vistelse i landet. Nu är budgeten lägre och syftet är att hitta en så bra C-biljett till bästa möjliga pris. Utifrån det har jag hittat Etihad via Bryssel eller London. Tänker jag rätt eller skulle ni gjort det annorlunda?
Om det är Stockholm-Tokyo T/R, tror jag att LOT Polish har bra pris (dock jag inte har kollat tillgängligheten).
[Business class] Stockholm-Tokyo T/R, LOT Polish, 17.600 SEK inkl. skatter | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Ja LOT eller Finnair brukar ha hyffsade priser Stockholm-Tokyo. Turkish kan du kika på också, dessutom tror jag Singapore Airlines är i flaggorna med någon ny kampanj, fick ett mail häromdagen.

Ja LOT eller Finnair brukar ha hyffsade priser Stockholm-Tokyo. Turkish kan du kika på också, dessutom tror jag Singapore Airlines är i flaggorna med någon ny kampanj, fick ett mail häromdagen.
Finnairs pris till Japan har gått upp sedan de har gått med i oneworld JV.
Det samma gäller även för Star Alliance JV och Skyteam JV.

De som erbjuder bra priser till Japan är de flygbolagen som inte är med i JV.

Turkish är alltid bra - ska kolla! Vad får dig att tro att Singapore kommer med en ny kampanj? Låter intressant!

Toppen