OK, inte sett någon få till en sådan bokning med eurobonus men kan ju ha missat något.
Osäker på om det var gamla eller nya Business, men jag talade med Tallinn tidigare i veckan och dom sa att det fanns ledigt i C på SIN-SYD med SQ ombord A380.
Jag hade en tanke på att kanske byta SIN-BKK-SYD till SIN-SYD direkt, men jag bytte aldrig.
Ok, kollat på det lite, och tricket var tydligen:Kanske jag har varit för snabb. Har för mig jag sett att SQ317 är nya business på A380 mellan LHR och SIN. Men hittar inte nu för att kunna bekräfta. Fanns väl nån guide nånstans? Seatingen är väl den samma i nya och gamla (1-2-1). Får väl vänta och se.
källa: milelion.com
jag har i manage my booking detta:
On top of this så finns det en hel del review på youtube på rutten där det tydligt syns det är nya.
Pointsguy har också recenserat.
Så jag har en bokning på nya. Dock är dubbelsäng sätena låsta (det är bulkhead raderna (11, 91 och 96), jag vet inte @D.A hur man bokar dessa. Har för mig jag har sett någon som fått till det och att det då bara var att välja, nån annan hade ringt in och då gick det inte då sätena inte var tillåtna på awardbokning så det är lite otydligt...