Det här med married segments är väl något flygbolagen använder för att de inte vill att folk ska flyga en kort sträcka med dem, utan de vill hellre att platserna går till passagerare som behöver matas till långflygningar. I det här fallet kan jag inte förstå vad Turkish Airlines hellre vill ha sträckan till. Är det så att Bangkok utgör ett tekniskt stopp på väg till Hong Kong, Manila, Tapei eller något annat ställe som ligger ännu längre bort?Skulle tippa på att det är married segments som ställer till det.
Ja, jag är ganska säker på att Marries segments som spökar.Någon som vet varför följande biljett inte går att köpa? Det kan väl inte vara married segments som spökar på en Bangkok-biljett???
Visa bifogad bild 28123
Det här med married segments är väl något flygbolagen använder för att de inte vill att folk ska flyga en kort sträcka med dem, utan de vill hellre att platserna går till passagerare som behöver matas till långflygningar. I det här fallet kan jag inte förstå vad Turkish Airlines hellre vill ha sträckan till. Är det så att Bangkok utgör ett tekniskt stopp på väg till Hong Kong, Manila, Tapei eller något annat ställe som ligger ännu längre bort?
Tyfonsäsong sträcker sig till i början av oktober i Okinawa även om det är mindre risk än i september.
Om du tänker att köpa en separata biljett (speciellt icke flexibla biljett) till/från Okinawa, bör du ha detta i åtanke. Just in case.