Jonas C
Medlem
Har alltid sökt ARN-LAX, men får testa att bara söka som IST-LAX ifall det är married segments som spökarMarried segments? Kanske de kör det på award också? Har du sökt ARN-LAX eller IST-LAX? Jag har ingen aning, bara en teori.![]()
Har alltid sökt ARN-LAX, men får testa att bara söka som IST-LAX ifall det är married segments som spökarMarried segments? Kanske de kör det på award också? Har du sökt ARN-LAX eller IST-LAX? Jag har ingen aning, bara en teori.![]()
De verkade ha Married segments även för bonusresor.Married segments? Kanske de kör det på award också? Har du sökt ARN-LAX eller IST-LAX? Jag har ingen aning, bara en teori.![]()
Hur tusan lyckades ni hitta bonusplater i Business till Los Angeles med Turkish? Släpper de ett bättre inventory till partners än sina egna medlemmar? Har sökt IST-LAX i flera månader men inte hittat en enda bonusplats.
Förresten, kan jag förvänta mig någon slags transfer service eftersom jag startar min resa på Tisdag morgon med LH från ARN?
Complimentary limousine service for First Class passengers departing from Stockholm - Lufthansa ® SwedenLufthansa skrev:Chauffeur driven limousine promotion
Start your journey conveniently in style and comfort
Passengers travelling in First Class on Lufthansa can now enjoy getting to and from Stockholm Arlanda Airport in a chauffeur driven limousine, with our compliments. This offer is exclusively for travellers purchasing their tickets* in Stockholm on or after 26 March 2013.
Om ni parkerar ute på plattan och inte får en gate kommer du bli hämtad. Får ni gate antar jag att du får gå själv.Ok, tack för info
Blir man upphämtad vid ankomst i FRA och körd till FCT eller FCL då?
Jag tror att du måste gå själv.Ok, tack för info
Blir man upphämtad vid ankomst i FRA och körd till FCT eller FCL då?
Jag tror att du måste gå själv.
Jag anlände med Lufthansa First från Beijing och hade anslutning till Lufthansa First till Kuala Lumpur men jag fick gå hela vägen själv.