Senaste nytt

Sök senast 31/1 och få 30.000 Eurobonuspoäng med Amex Premium och 60.000 Elite

Fortfarande inte fått poäng för denna, trots att de sagt senast juni.
Kundtjänst sa nu att de har problem med att få ut poängen för just den här kampanjen, att många är drabbade. Att de hoppas att poängen ska komma snart och att vi skulle kompenseras på något sätt. Just den sista biten där är jag väl kanske tveksam till men den som lever får se.
 

Ilmu90

Medlem
Fick poäng nu, men enbart 10 000. Kundtjänst säger att jag inte blivit värvad. Min fru har dock fått värvningspoängen för när jag ansökte för premium i januari. :oops:
 
Inte fått något än och kundservice (engelsk chatt i appen) hävdar att det ska komma fyra månader efter spenderingskrav uppnåddes, vilket var kring månadsskiftet mars/april. Vilken kundtjänst hade sagt senast juni, och var det ett givet datum oavsett när spenderingkrav uppnåddes?
 

A359

Medlem
Inte fått något än och kundservice (engelsk chatt i appen) hävdar att det ska komma fyra månader efter spenderingskrav uppnåddes, vilket var kring månadsskiftet mars/april. Vilken kundtjänst hade sagt senast juni, och var det ett givet datum oavsett när spenderingkrav uppnåddes?
Du behöver kan få kundtjänst att skapa ett ärende så kommer poängen trilla in inom kort, så var det för mig i alla fall.

Håll dom i handen och förklara pedagogiskt vilket datum du nådde spendkravet och att det gått mer än 12 veckor.
 
Toppen