Senaste nytt

Sök senast 31/1 och få 30.000 Eurobonuspoäng med Amex Premium och 60.000 Elite

Du behöver kan få kundtjänst att skapa ett ärende så kommer poängen trilla in inom kort, så var det för mig i alla fall.

Håll dom i handen och förklara pedagogiskt vilket datum du nådde spendkravet och att det gått mer än 12 veckor.

Det hävdas fortfarande att det är inom 4 månader och att det borde komma i September (eller detta månadsskifte)? Men det stod alltså 12 veckor i kampanjen?
 
Hej,
Har slutligen bestämt mig för att införskaffa ett Amex, och tänkte att det vore klokt att invänta välkomstkampanjen. Som jag förstår det brukar det vara en kampanj på våren och en på hösten. Har fotfarande inte sett något kring detta, och funderar på KLM:s eventuella uppköp av delar av SAS påverkar detta? Vet någon något mer?
 

Flyer722

Medlem
Hej,
Har slutligen bestämt mig för att införskaffa ett Amex, och tänkte att det vore klokt att invänta välkomstkampanjen. Som jag förstår det brukar det vara en kampanj på våren och en på hösten. Har fotfarande inte sett något kring detta, och funderar på KLM:s eventuella uppköp av delar av SAS påverkar detta? Vet någon något mer?
Inte varit några bra kampanjer på ett tag nu och detta har inget med Air France-KLM att göra.
 

palmen

Moderator
Hej,
Har slutligen bestämt mig för att införskaffa ett Amex, och tänkte att det vore klokt att invänta välkomstkampanjen. Som jag förstår det brukar det vara en kampanj på våren och en på hösten. Har fotfarande inte sett något kring detta, och funderar på KLM:s eventuella uppköp av delar av SAS påverkar detta? Vet någon något mer?
Min gissning är att det kommer en kampanj innan året är slut. Men det är färre kampanjer nu än tidigare, kan du vänta till årets slut hade jag personligen gjort det.
 
Tack för svar, har egentligen ingen stress med att skaffa kortet så tänker att jag väntar året ut, och dyker inget upp så fixar jag det ändå. Men hoppas att ett sådant erbjudande dyker upp. Tackar för återkopplingen :)
 
Toppen