Senaste nytt

Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

Attachments

  • BC2B9C8B-F8D7-4998-9DCF-75AF6938456A.png
    BC2B9C8B-F8D7-4998-9DCF-75AF6938456A.png
    42,1 KB · Visningar: 89
Eller hur.
Bara dessa två flighter på bokningen.
Utresan har blivit ändrad till en dag tidigare för flera månader sedan. Kan ju vara det som spökar men jag är nästan säker på att jag loggat in i TK appen efter det.
 

aikelo

Medlem
Ser nu att även min bokning har också samma fel. Har även röda fält.
Kollade bokningen hos Lufthansa och där står det även: "Some services are not confirmed". Och under det hos Lufthansa så står det även 1 warning, your flight has been disrupted.
(Allting ser bra ut hos SAS hemsida och app.)
Får bli ett samtal till SAS imorgon.
EDIT: Ser nu att hos Turkish så syns inte min Lufthansa flight GOT-FRA.
82e4721388df15c8c403f45be5cf0e7a.jpg
11a5f5c271677c5e4cf0cb15b77cac9a.jpg


Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Jag har något liknande strul med bokning, har ej fått några röda flaggor eller felmeddelande likt Kneckenbauer. Men när jag försöker "Manage booking" så vill appen inte ta mitt e-ticketnummer. Hade bokat hemresa med Turkish först och vid senare tillfälle lagt till utresa med LH. Så nu vetetusan vilket e-ticketnummer appen kommer att acceptera. Alla sätesbokningar och dylikt står dock kvar.
 

JacobGBG

Medlem
Chattade med kundtjänst nu och enligt dom ser min bokning bra ut.
Skulle ni lita på det eller ringa också?

Bevisligen så är Turkish system både inkrånglat och buggigt. Vi vet av historik att det tappar ofta spårbarheten mot orginal e-ticket# när man gör fullt legitima ändringar. Med det sagt så brukar det funka ändå på plats, det är främst deras IT lösning som kan få SK IT att framstå som Lisbeth Salander.
 
Toppen