A
Aurora
Guest
Förklara då för mig vad du menade med ditt inlägg att "säkerheten vinner"? Jag skäms å dina vägnar när du skriver så. Tänk på all Ryanair-personal som sliter dag som natt för att folk skall kunna flyga säkert från A till B och de har lyckats göra detta i 30 år och så skriver du något sådant. Jag tycker DU uttalar dig respektlöst mot alla som jobbar på Ryanair! Eller hittar du bara på för att hälla bensin på lågorna?
Jag flyger aldrig Ryanair själv om jag kan undvika det. Däremot så måste det vara någon måtta på enögdheten och trashtalk här på forumet.
Så jeg må "justify" min uttalelse for at du skal trekke tilbake dine falsum? Om du ikke er enig med meg, så er det da helt greit? Det får det være ditt valg. What a weak comeback, ironien er sky-high med dine påstander om "enøgdhet og trashtalk". Du er på en annen planet. Med tanke på hvor lite gjennomtenkt og feilaktig dine andre uttalelser har vært så langt - så kjenner jeg at det er uhyre lite relevant for meg at du føler "skämd" for det jeg skriver. Please, be my guest