Senaste nytt

Ronneby-Visby EBD intensivkvalificering

Skogi

Medlem
Vilka avgångar blir det?
Finns det platser kvar?
Vad kostar kalaset?
Reser du fortfarande som ungdom? (!)

Min period slutar 31 April i år och således kommer flygningarna att äga rum första veckan i maj, innan Kristi himmelsfärd. Tillgången på platser ser bra ut, när jag bokade så fanns det inga säten reserverade på flygen till/från Ronneby, och endast någon enstaka på flygen till Visby.

Sen så var det ju priset... Om jag sa 10.405 kr, skulle du tro mig? Jag reser förvisso mestadels som ungdom, dock är ungefär 30% av resorna är bokade som vuxen då man tydligen kunde spara 20 kr per bokning vissa dagar. :)

Sedan har jag ett ess i rockärmen som kommer att pressa priset ytterligare, vet dock inte om jag känner mig redo för att avslöja det riktigt ännu. ;)

Dock kommer det att tillkomma vissa övriga kostnader, men min totala budget ligger på 10k för hela kalaset.
 

ilon

Medlem
Jag lämnar den frågan till någon som lyssnade bättre, Jag hörde bara 12 flighter för EBG och 23 flighter för EBD. Kan mycket möjligt ha varit så att det även gäller för poängen (som då kommer som statuspoäng)

Min period slutar 31 April i år och således kommer flygningarna att äga rum första veckan i maj, innan Kristi himmelsfärd. Tillgången på platser ser bra ut, när jag bokade så fanns det inga säten reserverade på flygen till/från Ronneby, och endast någon enstaka på flygen till Visby.

Sen så var det ju priset... Om jag sa 10.405 kr, skulle du tro mig? Jag reser förvisso mestadels som ungdom, dock är ungefär 30% av resorna är bokade som vuxen då man tydligen kunde spara 20 kr per bokning vissa dagar. :)

Sedan har jag ett ess i rockärmen som kommer att pressa priset ytterligare, vet dock inte om jag känner mig redo för att avslöja det riktigt ännu. ;)

Dock kommer det att tillkomma vissa övriga kostnader, men min totala budget ligger på 10k för hela kalaset.

You had me at 10k!

Hur tusan får du det så billigt för Ronneby? Hittar bara dyra avgångar där när jag letar :(
 

GOTBound

Medlem
Det finns ingen risk att security check på VBY är obemannad x antal minuter före avgång [när alla borde varit igenom] pga. att det är flera timmar tills nästa plan går vilket försvårar vändande plan i VBY i Covid-19 tider?
 
Toppen