Risk att Eurobonus-poäng blir värdelösa

Karlssonskan skrev:Jag har bestämt mig för att sitta lugnt i båten med mina ~300 poäng samt 2 resor i aug o sept. Tänker att SAS är som katten med sina 9 liv…Klicka för att utvidga...
Håller med. Rekonstruktionen ska ju ta 9-12 mån enligt SAS.

Så inbillar mig att mina 2 awardresor i oktober och januari kommer att genomföras. Sen är poängkontot tomt.

Volatyle skrev:Behåller mina poäng och chansar, har en award-resa bokad med Swiss i början av Augusti som känns rejält hotad nu dock. Får lite saab-vibbar att denna gången kommer det nog bli en KK, frågan är bara om dom håller ut i 5 veckor så jag hinner komma iväg...Klicka för att utvidga...

Du behöver inte oroa dig

SAS skulle kunna höja sin pristabell för awards med t ex 4x som del i rekonstruktionsarbetet, men jag är osäker på om de kan göra detta på egen hand eller om de måste förankra ändringar vid de årliga? star-alliance-mötena.

Canadien skrev:SAS skulle kunna höja sin pristabell för awards med t ex 4x som del i rekonstruktionsarbetet, men jag är osäker på om de kan göra detta på egen hand eller om de måste förankra ändringar vid de årliga? star-alliance-mötena.Klicka för att utvidga...
Ge nu inte SAS några idéer…..

Back