Tack @Jakob Österberg , blev en Samsonite kabinväska som matchar min stora väska!Jakob Österberg skrev:Går just nu att köpa med 20 % rabatt påResväskor och resetillbehör från bl a Samsonite och Rimowa online.Kopiera och klistra in i kassanDin rabattkod är: YEuWdXJYKo Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter och erbjudanden.Klicka för att utvidga...
Det beror på vilket flygbolag du reser med. Flyger man många olika bolag så kan det vara bra med ett par olika storlekar.Mr Basic skrev:Är det, generellt, 55x40x20 cm som gäller för att få med väskan som handbagage?Klicka för att utvidga...
Nu är kampanjen över, men i gengäld så har de sänkt priserna. Åtm på den Rimowan jag beställde. Fortfarande billigare under kampanjen än vad de kostar nu dock. 6795 kr var ordinarie pris på min Rimowa Topas vilket efter rabatten blev 5436 kr. Nu är ordinarie pris 5995 kr.Jakob Österberg skrev:Går just nu att köpa med 20 % rabatt påResväskor och resetillbehör från bl a Samsonite och Rimowa online.Kopiera och klistra in i kassanDin rabattkod är: YEuWdXJYKo Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter och erbjudanden.Klicka för att utvidga...
Inte alls snyggt av Strandlins. Grattis till en snygg väska dock!Jakob Österberg skrev:Nu är kampanjen över, men i gengäld så har de sänkt priserna. Åtm på den Rimowan jag beställde. Fortfarande billigare under kampanjen än vad de kostar nu dock. 6795 kr var ordinarie pris på min Rimowa Topas vilket efter rabatten blev 5436 kr. Nu är ordinarie pris 5995 kr.Klicka för att utvidga...