Håller med kaktusen i mln ungdom jobbade jag innom hotel branschen det ingår i servicen. Kunderna få hjälp men allehanda saker.
Ja varför inte, det verkar accepteras på flyg. Varför ska jag betala för TV, hårtork, tofflor, säkerhetsskåp, telefon, 13 kuddar och obegränsad AC om jag inte använder det? Det finns säkert en hel del individer som skulle uppskatta ett sånt koncept.Hotellens motsvarighet till RyanAir.... Snart är det gratis att boka ett rum, men du kommer bli skinnad ordentligt innan du kommit iväg från hotellet. Vattenkostnad, strömkostnad, toalettkostnad, ac-kostnad, låsbar-dörr-kostnad, slippa-höga-ljud-under-natten-kostnad, spegel-i-badrummet-kostnad,...
Inte ovanligt att man erbjuds några ynka poäng om man avstår från att få rummet städat
Marriott, IHG etc.
Konceptet finns redan på ett flertal hotellkedjor, kommer bland annat att tänka på Tune Hotels...Ja varför inte, det verkar accepteras på flyg. Varför ska jag betala för TV, hårtork, tofflor, säkerhetsskåp, telefon, 13 kuddar och obegränsad AC om jag inte använder det? Det finns säkert en hel del individer som skulle uppskatta ett sånt koncept.