Onelifetolive
Medlem
Bodde du på hotellet även när paketet anlände? Då kan jag hålla med om att det är lite surt mycket pengar, men å andra sidan är de flesta tjänster som hotellen säljer rätt dyra.
Om du inte hade anlänt ännu så är det mer logiskt. Har även sett de som har precis per dag som ett paket blir liggande.
Nä, jag såg till att beställa sakerna så att dom skulle komma dagen efter min första natt på hotellet. Trodde sakerna skulle stå på rummet när jag kom då det har funkat så dom (få) gånger jag har gjort så tidigare. Tji fick jag...
Menar det. Antar att inte begreppet ocker existerar här.Ja, vissa lower end hotell gör detta, men i regel mer high end hotell har jag aldrig stött på att de tar någon avgift.. och om det tas ut en avgift har det varit max $2, $10 är lite överdrivet
Visst, du skrev inte _den_ sämsta staden, men jag måste ändå fråga: du har inte varit i Reno va? För den staden är nog tom. sämre än Detroit. Får ångest bara jag tänker på skiten.Kanske har något att göra med att Chicago är en av USAs absolut sämsta städer och att de har de väldigt svårt med ekonomin?