Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

intuition

Medlem
Fick det här i mailen. Kändes lite som phishing. Länkarna är revoult.com, kräver att man loggar in med appen. Gjorde aldrig det, så jag vet inte om det är legitimt, priser, tillgänglighet mm.

Vårt klassiska Metal-kort är svårslaget. Men vi vill ständigt gå steget längre. Och vad är mer maxat än ett Metal-kort?

Ett Metal-kort pläterat i 24 karat guld, så klart.

Ja, det är på riktigt. Spana in

Ett guldkort som känns lika bra som det ser ut
Vårt senaste kort har allt du vill ha: 24 karat guldplätering, perfekt finish och en lyxig känsla

Hög efterfrågan, begränsat utbud
Precis som guld är våra kort pläterade i 24 karat guld högt eftertraktade, men begränsade. Skaffa ditt medan de fortfarande är tillgängliga

Kom igen, lyxa till det lite
Är det för mycket? Kan hända. Kommer du att bry dig när du håller det i handen? Verkligen inte – du förtjänar att unna dig

Riktigt guld är inte det enda unika med vårt kort: till skillnad från andra Metal-kort behöver du inte ha ett Metal-paket för att få ett! Men du måste vara snabb. Tryck på knappen nedan för att skaffa ditt.
 

ekf

Medlem
Fick det här i mailen. Kändes lite som phishing. Länkarna är revoult.com, kräver att man loggar in med appen. Gjorde aldrig det, så jag vet inte om det är legitimt, priser, tillgänglighet mm.
Solklart något fuffens. Om det inte framgår av texten så kan jag tillägga att domänen är köpt via en tysk registrar till skillnad från den officiella domänen som är registrerad via Google.
 

Apisto

Medlem
Solklart något fuffens. Om det inte framgår av texten så kan jag tillägga att domänen är köpt via en tysk registrar till skillnad från den officiella domänen som är registrerad via Google.

Tittar ni i appen istället så kan får man en notis, och man se att guldkorten går att beställa för alla. För mig kostar kortet 824,99kr.
 

ekf

Medlem
Tittar ni i appen istället så kan får man en notis, och man se att guldkorten går att beställa för alla. För mig kostar kortet 824,99kr.
Där ser man! När jag försökte se i appen förut så kraschade den bara...
5BA01CB6-4735-4300-9E35-C5F8AB83AEB0.jpeg
 

Tonton

Medlem

Attachments

  • Screenshot 2021-11-29 at 21.26.59.png
    Screenshot 2021-11-29 at 21.26.59.png
    126,2 KB · Visningar: 89

ekf

Medlem
Sedär!

Känns ju gött att jag får ett bättre pris än vad ni blir erbjudna också ;)

För mig kostar kortet 819,99 SEK.
Jag får lov att göra dig besviken, den där "VIP-rabatten" har även hittat till mitt konto nu... ;)

Såg även att de har ett "glimmande" (självlysande) kort som laddas upp av solljus. Kostar bara 118,99 kr... Undrar just hur det ser ut i verkligheten... :rolleyes:

C93FE2D8-DE1D-4E75-A492-FF8300DB384E.jpeg
 
Toppen