Robert flysas
Moderator
Vilka kreditkort kan man toppa upp med och få poäng? Norwegian ger inga och sas mc ger poäng. Vet ni några andra som ger poäng?
Miles & More Lufthansa (resurs bank)
Vilka kreditkort kan man toppa upp med och få poäng? Norwegian ger inga och sas mc ger poäng. Vet ni några andra som ger poäng?
Tack för svar alla! Robert? Hur gör du? Byter du miles & more till eurobonus? Kan man det?Miles & More Lufthansa (resurs bank)
Det tror jag absolut. Jag vill bara inte ha allt hos SEB Kort. Tänker att de då ser hela engagemanget vad gäller alla revolut-överföringar.SJ MasterCard funkar men inte Komplett kortet. Gissningsvis skulle nog NC kortet också funka, samt andra kort inom SEB koncernen, med 10000/24000 kr begränsningen (eller hur?).
Det går inte. Men man kan samla M&M-miles och boka resor för dem...Tack för svar alla! Robert? Hur gör du? Byter du miles & more till eurobonus? Kan man det?
Tack för svar alla! Robert? Hur gör du? Byter du miles & more till eurobonus? Kan man det?
Hur gör man detta?Donerar man 35 SEK till ILGA Europe, en grupp som arbetar för LGBTI-människors rättigheter, så kan man just nu införskaffa sig detta flashiga kortet.
Jag slog genast till - och denna pryder nu min ApplePay.
Blir perfekt med ett nytt Visa-backup till mitt Revolut Metal, som i sin tur är utgivet av Mastercard.
Visa bifogad bild 110817
Välj dina initialer nere i högra hörnet i menyn. Du borde nu se upgraderingsmöjligheter på befintligt kort. Välj nu "Widgets" uppe i menyn och sedan "Show more" för att sedan välja "ILGA-Europe" där du bara följer processenHur gör man detta?