Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

crown

Medlem
Ny kampanj i appen (jag har premium)

cc4a4d50210196156c5aaaa2ea78cf73.jpg
Intressant, jag fick istället kampanjen bjud in en vän så får de 111 kr och även du alldeles nyss :p
 

OlaBola

Medlem
Ni som har Premium eller Metal, kan ni klargöra en sak för mig. Det står under villkoren "LoungeKey Pass-åtkomst". Får ni gratis lounge-åtkomst, eller får ni bara möjlighet att köpa loungeåtkomst till rabatterat pris?
Jag tyckte jag såg från en kompis som har Metal att han fick betala 250 kr för att kunna komma in i en lounge, men något kanske gick fel.
Utan det ser jag lite värde i att betala 77-140 kr i månaden för icke-standardkortet, om man inte handlar extremt mycket i utlandet eller har något annat specifikt behov (som t.ex. att spekulera i valutor eller dylikt).
 

lucasd

Medlem
Ni som har Premium eller Metal, kan ni klargöra en sak för mig. Det står under villkoren "LoungeKey Pass-åtkomst". Får ni gratis lounge-åtkomst, eller får ni bara möjlighet att köpa loungeåtkomst till rabatterat pris?
Jag tyckte jag såg från en kompis som har Metal att han fick betala 250 kr för att kunna komma in i en lounge, men något kanske gick fel.
Utan det ser jag lite värde i att betala 77-140 kr i månaden för icke-standardkortet, om man inte handlar extremt mycket i utlandet eller har något annat specifikt behov (som t.ex. att spekulera i valutor eller dylikt).

Med Metal ingår ett besök. Vad jag kan se kostar det sedan 250kr/person och besök - men det kan säkert skilja sig.
 
Ni som har Premium eller Metal, kan ni klargöra en sak för mig. Det står under villkoren "LoungeKey Pass-åtkomst". Får ni gratis lounge-åtkomst, eller får ni bara möjlighet att köpa loungeåtkomst till rabatterat pris?
Jag tyckte jag såg från en kompis som har Metal att han fick betala 250 kr för att kunna komma in i en lounge, men något kanske gick fel.
Utan det ser jag lite värde i att betala 77-140 kr i månaden för icke-standardkortet, om man inte handlar extremt mycket i utlandet eller har något annat specifikt behov (som t.ex. att spekulera i valutor eller dylikt).

Jag har premium men Lounge dealen är såklart skit. Anledningen till Premium för mig är snabbare banköverföringar och högre limits på tex ATM.
 

M.K

Medlem
Jag har samma huvudanledningar som Mattias plus att jag förutom valutaväxling över 50k/månad (avgift på gratiskortet) använder kortet en del på köpställen som kräver ett nordiskt MCC. Jag tycker det är billigt faktiskt för vad jag får med Premium. Mer värde i det än i andra dyrare kort jag har.
 
Toppen