aldrighemma
New member
Jag har bara grund (gratis) planen.intuition skrev:Så spännande att höra om@ekfoch@aldrighemmahar grund- eller premium-plan.Klicka för att utvidga...
Jag har bara grund (gratis) planen.intuition skrev:Så spännande att höra om@ekfoch@aldrighemmahar grund- eller premium-plan.Klicka för att utvidga...
Jag har gratiskortet...intuition skrev:Så spännande att höra om@ekfoch@aldrighemmahar grund- eller premium-plan.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Skulle bara rapportera en sak med limiten för fria bankomatuttag....Klicka för att utvidga...
Var ser du detta? Är premium men får inte upp någonting.ESGP skrev:Lounger är nu lanserat för Premium och Metal enligt info i appen. Har endast free så kan inte se vilket utbud som erbjuds dock. Betalning sker per besök.Klicka för att utvidga...
Johans00 skrev:Var ser du detta? Är premium men får inte upp någonting.Klicka för att utvidga...
Johans00 skrev:Var ser du detta? Är premium men får inte upp någonting.Klicka för att utvidga...
andreash skrev:Under More fliken. Om du inte ser det kolla om du kan uppdatera appen.Också intresserad vad de har för priser.Klicka för att utvidga...
M.K skrev:Tar de motsvarands £25 för 1 person till Menzies?.Totalt meningslöst alltså, hade t o m hellre tagit en öl på O’learys om jag inte redan hade tillgång till alla lounger på ARN.Det var oväntat saftigt, hade trott på 2x gratisbesök/år och kanske £15 efter det.Klicka för att utvidga...
OMG.M.K skrev:Hittade infon. Flatrate £25 överallt. Dyrare än att köpa in sig direkt där det går på loungerna alltså.Klicka för att utvidga...