Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Ja, fast nej.

Ju fler som intresserar sig för bonuspoäng desto intressantare är det för kortutgivare och butiker att locka med bonuspoäng.

Ett tankeexperiment: Låt oss säga att du är den enda Amex-kunden i Sverige. Hur många butiker tror du tar Amex då?

Ett till tankeexperiment: I bonuspoängens förlovade land, USA, tror du folk är mer eller mindre benägna att konsumera och efterfråga bonuspoäng än i Sverige?

Och tänk vad många awardplatser du skulle ha för dig själv... :)
 

M.K

Medlem
En framgångsgrej är att promota Amex vid deras två årliga kampanjer. Det är något folk förstår och Amex har ett gott rykte bland svenskar som ett premiumkort. Applepay vil många testa också!

Jag orkar inte promota fintech kort, förutom till vänner, som också är poängtokiga.
 

M.K

Medlem
Jag måste tyvärr fortsatt betala 39:- i månaden för mitt bankkort då det ingår i paketet. Ändå nöjd med DDB och min personliga bankman samt den låga räntan på lånen (1,19%). Konservativ tradingportal dock utan många möjligheter. Den borde de uppgradera med ny funktionalitet. Annars snackade faktiskt Revolut om att börja med trading då jag träffade dem i Stockholm.
 

Fidde

Medlem
350kr/år för debit-kort? :eek: betalar 50kr/år hos SHB för MC debit, funderar dock på att göra mig av med det och byta till ett för bara uttag/insättningar i bankomater.
 
Toppen