Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Glenn E

Medlem
Skaffade just Revolut. Tog standardpaketet till att börja med och satte in pengar med mitt SAS Premium Mastercard.
Det kom upp som kontantuttag.
Blir det 4% tillägg då?
 

intuition

Medlem
Jag har börjat få påminnelser att jag måste "bekräfta mina personuppgifter, starta processen genom att klikcka här". Fair enough, det är bara det att inget händer. När jag klickar blir telefonen helt vit och inget kommer mer. Jag har bara de vanliga android-kontrollerna kvar, dvs kan gå tillbaka eller avsluta programmet.

Någon som hafta samma problem och som lyckats lösa det?
 
Jag tänkte uppgradera från gratisversionen till Premium. Jag har ett minne av att jag har sett ett erbjudande om att man kunde få 3 månader gratis vid uppgraderading, men nu hittar jag inte erbjudandet. Vet någon var man hittar det?

Edit: Jag hittade erbjudandet i inkorgen i Revolut, men tyvärr gällde bara erbjudandet till 5 september 2022.
 
Last edited:

intuition

Medlem
Är det någon annan som har problem med Revoluts 2FA?
Jag har problem med att få deras mail. Dubbelkollade med min mail-leverantör och de säger att de inte spärrat något i spam-filter och har inga loggar på att det ens kommit några mail till mig från revolut. Någon som haft liknande?
 

bayindirb

Medlem
Är det någon annan som har problem med Revoluts 2FA?
Jag har problem med att få deras mail. Dubbelkollade med min mail-leverantör och de säger att de inte spärrat något i spam-filter och har inga loggar på att det ens kommit några mail till mig från revolut. Någon som haft liknande?

Hej, jag har inga problem men min fru hade problem, då hittade vi mailen i "trash" vi vet inte hur den hamnade där men men..
 
Toppen