Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

...

Nu provar jag, nyfiken, och återkommer om en vecka eller när beloppet hunnit fram. Kanske en helt onödig diskussion detta.

Vill gärna höra återrapporteringen på detta!

Så här såg min senaste betalning ut när den kom fram till mottagaren. Detta är från 30 nov, dvs innan de började skicka ut att det skulle ändras till SWIFT, så det kanske inte ger så mycket för just den här frågan.
Men betalningen kommer redan då från Litauen iaf. Jag ser att den kategoriserats som "Ankommande utlandsbetalning SEPA" (vilket i sig är annorlunda än tidigare, då betalningarna kort och gott kategoriserats som "Inbetalning").

Skärmavbild 2020-12-04 kl. 11.29.jpg

@intuition Du får rapport, jag körde iväg en summa igår via Iban från utländsk bank för att testa.

Om max en vecka borde jag kunna dela infon både från Revolut och min svenska bank här i tråden.

3938E764-1DA6-484A-8B17-9DCD2B81843F.jpeg

Jag ser att min extra överföring kom in igår, så en rapport som utlovat. Exakt €3’ fortsatt helt utan avgifter varken hos Revolut eller DDB!

Jag lägger därmed ner diskussionen för egen del.:)

Last edited:
Mejl idag,

”Nu när julhelgen är på ingång är du säkert på utkik efter de bästa klapparna till dina nära och kära. Vi finns här för att hjälpa dig att få pengarna att räcka längre under denna shoppingsäsong!

Du behöver bara göra fem betalningar med ditt Revolut Visa-kort under de kommande två veckorna så får du kr135 tillbaka, direkt till ditt Revolut-konto!”

Villkor: Revolut Blog

Notera att det uttryckligen bara gäller inbjudna och att beloppet antagligen varierar.
Only Revolut Users that hold a Visa-issued card and who are invited directly to participate in the campaign are eligible for the Reward. The invitations are sent directly by Revolut via email, push notification, in-app banner, in-app article & in-app tile.
The amount shown to Revolut Users in the invitation, and which the User might be eligible to receive if they meet the conditions of the Reward, is called the Reward Amount in these terms and conditions.

Jag tolkar de länkade vilkoren som att ditt mail är din inbjudan. För egen del har jag inte fått något, varken mail eller in-app så jag avvaktar.
Jag ser att inbjudan även kan komma som en "tile" (dessa irriterande knappar som hela tiden dyker upp i appen och skymmer det man eg vill se och som normalt bara länkar till de vanliga funktionern, växla valuta, överföra pengar etc)

Toppen