Senaste nytt

Restaurangtips i Riga sökes

jerixon

Medlem
Stort tack :) ska testas

Jag tyckte själv att Labietis Taproom var trevligt, är ett antal år sedan jag var där men de finns kvar och de verkar ha vuxit till sig:

Fun fact, på lettiska kallar de stället "Kulturkrogs"!

Om du gillar Depeche Mode finns där en dedikerad bar, rolig take, själva stället inget speciellt i sig.
Så där härligt sunkigt som jag gillar mina barer när jag går ut på lokal!

Efter vi va där gick vi till Ms&Mr Beer, drack några riktigt bra öl! Låg i vägg i vägg med Depeche Mode baren i princip.
 

Tevyn

Medlem
Här kommer några tips från senaste helgen:
- Easy beer är tyvärr stängt :(
- Boo the burger bra smash-burgers för den som gillar det (de har en burger-champagne meny för den inbitne)
- Chefs corner - utmärkt köttrestaurang för bra pris!
- Piazza Italiana för den som gillar prisvärd pasta på en lyxrestaurang (fått något pris för sina viner)
- Big Bad Bagels - god billig bagel-lunch
- Hilton Old Town rekommenderas. Fräscht hotell i riktigt bra läge, bra frukostbuffé som är gratis med HHG/HHD, dukar upp sprit och vinlounge mellan 16-18 varje dag
 

jerixon

Medlem
Har detta Hilton Garden inn Riga Old Town Gratis dryck ol dagen .... Låter otroligt =)

Här kommer några tips från senaste helgen:
- Easy beer är tyvärr stängt :(
- Boo the burger bra smash-burgers för den som gillar det (de har en burger-champagne meny för den inbitne)
- Chefs corner - utmärkt köttrestaurang för bra pris!
- Piazza Italiana för den som gillar prisvärd pasta på en lyxrestaurang (fått något pris för sina viner)
- Big Bad Bagels - god billig bagel-lunch
- Hilton Old Town rekommenderas. Fräscht hotell i riktigt bra läge, bra frukostbuffé som är gratis med HHG/HHD, dukar upp sprit och vinlounge mellan 16-18 varje dag
 
Toppen