Senaste nytt

Reskamrat sökes

JacobGBG

Medlem
Låter som ett väldigt härligt schema. Väldigt kompatibel med mina egna intressen men har bockat av det mesta på just denna Manhattan-centriska lista. Tyvärr är ön ej särskilt prisvärd just nu. Däremot är jag avis på er som får fripass en vecka från familjen för dessa typ av exkursion. Själv hade jag blivit tvungen att diska extra hemma i en månad för att ens få presentera ett förslag för en sån här grabbresa.
 

Banbul

Medlem
Låter som ett väldigt härligt schema. Väldigt kompatibel med mina egna intressen men har bockat av det mesta på just denna Manhattan-centriska lista. Tyvärr är ön ej särskilt prisvärd just nu. Däremot är jag avis på er som får fripass en vecka från familjen för dessa typ av exkursion. Själv hade jag blivit tvungen att diska extra hemma i en månad för att ens få presentera ett förslag för en sån här grabbresa.

Verkligen. NYC extremt dyrt just nu.
Vi umgås kanske 48 veckor per vecka år i familjen så några egna helger är inget problem :)
 

NotRyan

Medlem
Tack för svar!

Oj - detta har jag missat. När, var, hur?

Nästa träff är i maj, lär komma tråd snart.
Du är välkommen att anmäla dig :)


Mvh
/NotRyan
 

Sir Lemon

Medlem
Hej vänner!
Inser att jag måste dra in 8.500 baspoäng före 31/5. Har kikat på att göra ngt nästa helg. Utgår från GOT och vill gärna passera Arn. Kan erbjuda Pontus ”on me”.

Tänker typ fred/lörd till söndag med 3 byten, men kul att ha en heldag på plats. Berlin är ett nice alternativ med lite gott käk och promenixa runt, men kan tänka mig ngt annat place typ Norge eller Amsterdam eller Italien eller Baltikum. Alltså öppen för destination.

För mig är resandet viktigt och vill gärna ha gott om tid till resan, så det får gärna ta en dag dit och en dag hem och en heldag på plats på destinationen. Hotell fixar vi ngt lämpligt, men inget vandrarhem typ. ;)

Ngn som är på?! :)
 
Last edited:
Toppen