Senaste nytt

Reserapport: Ut på tur och galenskap!

.... inget besök hos Little Creatures i Freemantle, blev glad av att få testa ombord.
Kan vara en av de bästa lätta Pale ale jag druckit, eller så är man bara i euofori över bra öl ombord på flyg, se och lär Qatar! Perfekt med en riktigt god öl på 4,4% också.
Denne øl serverer de i Qantas loungen i Singapore. Det er den eneste autentiske australske og den eneste spændende øl (resten er "5 usd lagers"). I første omgang blev jeg skuffet, da den er let. Men ved nærmere bekendtskab vinder den, især den fra kranen. De har den også i en mørkere udgave, som holder 2% mere alcohol..

Last edited:
Framme i London på tok för för tidigt. Cabanas i Concorde room är borttagna (eller de finns kvar men används inte) så det fick bli att ta igen lite sömn i rummet med 5 poddar.
20230219_065156.jpg

Inte värdens bekvämaste att sova i men fick åtminstone lite sömn.
Nu när man kommer ut i loungen igen är typ alla sittgrupper upptagna och folk sover lite överallt.

Har ytterligare 4h ungefär att spendera här innan resan kommer till ett slut.

Hemma med 1h försening. Blev bussgate på LHR till en nästan full A321. Väskorna lastades inte och de fick leta var alla containers tagit vägen.

Man undrar dock vad min väska råkade ut för. Märkte detta lilla hål i väskan när jag kom hem. Antar man måste ringa Menzies imorgon angående detta.
Screenshot_20230219_224613.jpg

Toppen