Senaste nytt

[Reserapport] Att förlänga ett Aegean Gold

Karl Pedal

Medlem
Poängen för LAX-ARN har nu kommit in till mitt Aegean konto. Det är därmed bekräftat att det är möjligt att göra en plusgrade och efter det byta till annat program för intjäning.
Fick du din 20% guld-bonus på dessa sträckor?
Jag hade 4 milage-run-flighter i höstas där jag bara fick poäng enligt bokningsklass, dvs utan bonusen.
 

palmen

Moderator
Fick du din 20% guld-bonus på dessa sträckor?
Jag hade 4 milage-run-flighter i höstas där jag bara fick poäng enligt bokningsklass, dvs utan bonusen.
Får man guldbonus på SAS flighter när de krediteras till Aegean? Trodde det enbart var på Aegean/Olympic flighter.
Jag har i alla fall itne fått någon bonus utan enbart 200% miles på den totala sträckan LAX-ARN
 

Michaels

Medlem
Talade med en resebyrå igår som påstod att man inte kan använda poäng från ett SA bolag (t.ex. aegean) för uppgraderingar/bonusresor till pe/c med thai, stämmer det?
 

Karl Pedal

Medlem
Får man guldbonus på SAS flighter när de krediteras till Aegean? Trodde det enbart var på Aegean/Olympic flighter.
Jag har i alla fall itne fått någon bonus utan enbart 200% miles på den totala sträckan LAX-ARN
Nej, guld-bonusen får man bara med Aegean- & Olympic -flighter. Jag läste fel, fick för mig att du hade flugit med någon av dem.
 

palmen

Moderator
Nej, guld-bonusen får man bara med Aegean- & Olympic -flighter. Jag läste fel, fick för mig att du hade flugit med någon av dem.
Inget av de bolagen flyger longhaul, har ingen koll på hur det är shorthaul med Aegean, poäng ska ju delas ut utifrån ursprunglig boknignsklass om jag kommer ihåg rätt. Är så få poäng inom Europa så jag har aldrig tittat upp hur många poäng jag faktiskt fått.
 
Toppen