Senaste nytt

Res 2 för 1 (Swiss/Lufthansa First) från Sverige och Danmark

Jag tror helt enkelt att biljetterna är slut till Rio nov-mars. De hade bara vissa dagar och max 2 per flight. Det finns dock avresor i april och maj 2019.

Man kan blanda också och åka en väg i first och en i business.
Cirka 16.500:- sek till Bangkok från Köpenhamn om man blandar.
Vill man blanda så ska man klicka på business länken och finns first tillgängligt till kampanj priset så dyker det upp.

Skulle precis ringa LH och boka ARN-FRA-JNB-FRA-ARN... hittade platser i A-klass på EF och på Matrix.
När jag ringde så såg agenten bara tillgänglighet i F... jag sökte igen och då hade allt i A försvunnit, A0 i princip alla datum (över tre veckor) som jag kollade.
Någon som upplevt något liknande i samband med just denna fare? Kan det dyka upp något i A-klass imorgon igen eller är det lika bra att boka LX?

FRA-JNB finns A-klass, så det är inte fullt. Bara att de inte säljer ex-Sverige.

Ja du kan alltid komma in i FCT om du landar i First på morgonen och åker vidare med Lufthansagruppen samma dag som du landar.

Flyger du dock vidare med SAS så måste du nöja dig med FCL.

Det blir förhandlingar på hemmaplan idag när vi kan åka

På min bokning till JNB så är det LX metall på CPH-ZHR-JNB-ZHR men sista benet hem till CPHär med SAS (LX Nummer). Frågan är då om jag kommer in i first loungen på ZHR på vägen hem? Borde ju göra det väl? Allt i samma bokning.

Toppen