Robert_E skrev:Någon som kan hjälpa mig med följande problem, vad har jag rätt till i ersättning och hur ansöker jag med dessa ändringarna, det passar inte riktigt in i formuläret hos sas:Originalbokning

oängresa med sas06 JULY 2022 - Köpenhamn CPH → Los Angeles LAX18 JULY 2022 - Los Angeles LAX → Köpenhamn CPHAvresan inställd 5 juliOmbokad till:10JUL Copenhagen Kastrup - London Heathrow10JUL Y / Confirmed London Heathrow - San Francisco10JUL San Francisco - Los Angeles LAXNedgraderad från plus -> ekonomiAvresan inställd (Kastrup - London) 10 juli, 2 timmar innan flygningenOmbokad till:10 Juli Köpenhamn - Frankfurt10 juli Frankfurt - London11 Juli London - Las VegasNedgraderad från plus -> ekonomi.Med denna bokningen ankommer jag 1 dygn senare än den förra bokningen.Transport till och från hotel på Heathrow samt hotelkostnad har tillkommitHemresan inställd 1 dygn innan, ombokad till:LH0453 18 JulLAX 17:01MUC 13:25LH2446 19 JulMUC 20:25CPH 21:55Ankomst Köpenhamn ca 10 timmar senare än originalbokningen.Utan väskor, har inte fått dem ännu…Klicka för att utvidga...