Någon som bott här på sistone? Är det värt $310 för en natt?
Påskas och nej, nu e la du CCC men om du har status på Hilton satsa på Hilton Fashion District
Påskas och nej, nu e la du CCC men om du har status på Hilton satsa på Hilton Fashion District
Fem månader sedan för min del. Betalade då 149-179+tax per natt, vilket var ganska bra värde för NYC, speciellt med rumsuppgradering. Skulle säga att för 310+tax finns det bättre alternativ, men beror ju lite på vart på Manhattan man vill bo.
Tack. Är iofs CCC. Man kan ju hoppas att de uppgraderar rejält. Tänkte mig tre nätter på olika Hilton-hotell och en sista natt på detta Radisson-hotell, inte minst för att det är så nära Penn Station och därmed bekvämt inför hemresan.
Tack, $310 inkl. skatter. Det är ju inte dyrt i sig men vafan, läser man om bed bugs osv. i den här tråden så blir man ju en aning skeptisk.
Nu tänker du fel... Fyra stays på Hilton och du blir HHonors Gold. Klart du ska testa fyra olika Hilton... Se bara till att signa upp med rätt länk.
Fast bed bugs kan vara ett problem på vilket hotell som helst. Finns inga garantier alls faktiskt. Jag har bott på en hel del HGI/HI/Hilton i NYC och jag har aldrig råkat ut för dem, än.