Meazza
Medlem
Den funktionen har varit oduglig idag, och är inget jag skulle lita på.Går jag in på SAS "är flyget i tid?" verkar båda vara i tid.
Den funktionen har varit oduglig idag, och är inget jag skulle lita på.Går jag in på SAS "är flyget i tid?" verkar båda vara i tid.
Ska flyga UME-ARN-MMX imorgon och det är lite olika infrmation. Har fått sms från ang. försening på första leg och inställt på det andra. Går jag in på SAS "är flyget i tid?" verkar båda vara i tid.
Någon som har problem med flygen till imorgon med?
Enda flyget idag från SFT var 1610 (1915)
Kvällsflyget inställt så inget plan "sover över "
Tror inte du hinner med flyget till LHR men lycka till!
När jag tittade som hastigast så gick den rakt över Stockholm som vanligt. Ungefär 3 från varje bolag på ett pärlband. Syntes mycket tydligare än vanligt, nu när inte en massa andra plan var i luften.Någon som vet eller såg om trafiken över Sverige (typ Emirates och Qatar USA trafik) fick flyga omvägar?
Under alla år har jag aldrig tidigare sett Arlandas alla gater upptagna av plan.
Undrar också varför 2 av SAS 737or stod borta vid DHL / UPS kärrorna vid terminal 2 idag? Aldrig sett SK ha kärror parkerade där förut.
Visst var det så.Detta runt halv 1.När jag tittade som hastigast så gick den rakt över Stockholm som vanligt. Ungefär 3 från varje bolag på ett pärlband. Syntes mycket tydligare än vanligt, nu när inte en massa andra plan var i luften.
Fick precis notis i Tripit att morgondagens kvällsflight ARN-RIX som vi är bokade på är inställd. SAS hemsida säger samma sak nu. Det är ju nästan 20 timmar bort och man kan tycka att de borde kunna ordna upp det tills dess. 261/2004-läge?