Senaste nytt

Råd om försenat flyg och missad anslutning imorgon 1/6 tap

Transfercenter försökte hjälpa mig men de kunde inte ( för tap vill inte )

Jag fick äntligen tag på TAP

De sa förseningen var på grund av ”problem med crew”

Deras avdelning tog beslut på att ej boka om till andra flyg ( jag propsade/hävdade eu rätt) men de ville inte ändå de sa att det var på grund av mängden passagerare :/
Man får ingen ”voucher” i CPH heller utan först i Lisabon kan man få ”care”
 
Transfercenter försökte hjälpa mig men de kunde inte ( för tap vill inte )

Jag fick äntligen tag på TAP

De sa förseningen var på grund av ”problem med crew”

Deras avdelning tog beslut på att ej boka om till andra flyg ( jag propsade/hävdade eu rätt) men de ville inte ändå de sa att det var på grund av mängden passagerare :/
Man får ingen ”voucher” i CPH heller utan först i Lisabon kan man få ”care”

Surt! Du har en del att inkassera från dem, om det är någon tröst...
 
Surt! Du har en del att inkassera från dem, om det är någon tröst...
Ja, frågan är bara om man kan pressa ur dem något, får hoppas det för min slappa på Conrad Miami blir komma fram typ kl 01:00
Och man kan ju feträkna med att en fredag källsavgång på ewr inte lär vara i tid heller :(
 
Jag gick till Menzies och vips blev ombpkad till SK 927 CPH-Boston bokn klass C. Lönlöst ringa TAP. Satt i kö 40 min innan jag gav upp...
 
Satt i kö 40 min innan jag gav upp...
Varför är det oftast så eländigt svårt att få kontakt med flygbolagens s.k kund/service centra när man verkligen behöver hjälp. Dessutom varför är de generellt så ovilliga att verkligen ställa upp för kunden. Uppfattar att de söker det för dem själva enklaste sättet att komma ifrån problemen.

OT
TAP = Take Another Plane
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag visste det redan innan jag bokade men priset i business är ju mycket fördelaktigt och 200 % till eurobonus.
Det bästa är att kontakta Menzies i avgångshallen på en gång. De bokar gärna om till SAS eller LH men aldrig via TAP kundtjänst.
 
Jag visste det redan innan jag bokade men priset i business är ju mycket fördelaktigt och 200 % till eurobonus.
Det bästa är att kontakta Menzies i avgångshallen på en gång. De bokar gärna om till SAS eller LH men aldrig via TAP kundtjänst.
Personalen inne i Menzies-loungen har alltså möjlighet och behörighet att boka om? Det hade jag missat!
 
Toppen