jumbooze
Medlem
Ja det verkar inte bättreAmEx täcker försenad avgång, inte försenad ankomst.
Ja det verkar inte bättreAmEx täcker försenad avgång, inte försenad ankomst.
Transfercenter försökte hjälpa mig men de kunde inte ( för tap vill inte )
Jag fick äntligen tag på TAP
De sa förseningen var på grund av ”problem med crew”
Deras avdelning tog beslut på att ej boka om till andra flyg ( jag propsade/hävdade eu rätt) men de ville inte ändå de sa att det var på grund av mängden passagerare :/
Man får ingen ”voucher” i CPH heller utan först i Lisabon kan man få ”care”
Ja, frågan är bara om man kan pressa ur dem något, får hoppas det för min slappa på Conrad Miami blir komma fram typ kl 01:00Surt! Du har en del att inkassera från dem, om det är någon tröst...
Ja, frågan är bara om man kan pressa ur dem något, får hoppas det för min slappa på Conrad Miami blir komma fram typ kl 01:00
Och man kan ju feträkna med att en fredag källsavgång på ewr inte lär vara i tid heller![]()
Varför är det oftast så eländigt svårt att få kontakt med flygbolagens s.k kund/service centra när man verkligen behöver hjälp. Dessutom varför är de generellt så ovilliga att verkligen ställa upp för kunden. Uppfattar att de söker det för dem själva enklaste sättet att komma ifrån problemen.Satt i kö 40 min innan jag gav upp...
Personalen inne i Menzies-loungen har alltså möjlighet och behörighet att boka om? Det hade jag missat!Jag visste det redan innan jag bokade men priset i business är ju mycket fördelaktigt och 200 % till eurobonus.
Det bästa är att kontakta Menzies i avgångshallen på en gång. De bokar gärna om till SAS eller LH men aldrig via TAP kundtjänst.