Jonkandonkan
Medlem
Fello (Visa/MC)
Kan man ens få vanlig faktura från Spotify, HBO, Netflix etc?Passar också på att uppdatera listan;
- CSN, Visa/MasterCard, man behöver vara registerad på en utlandsadress för att kunna betala med kort (läs mer).
- Hallon, Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
- Tre, Visa/MasterCard, betalning via Mitt3 (läs mer).
- Vimla, Amex/Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
- Netflix, Amex/Visa/MasterCard
- Viaplay, man kan välja att betala via Paypal och i sitt Paypalkonto ha valfritt Visa/Mastercard/Amex registrerat.
- A3, Visa/Mastercard (man bör välja "e-faktura" så att man slipper fakturaavgiften - sedan går det ändå att betala fakturan med kortet via sajten eller appen)
- HBO, Amex/Visa/MasterCard
- Spotify, Amex/Visa/MasterCard
Endast kort eller PayPal så vitt jag vet. En del av affärsidén är väl att det bara ska ligga och ticka påKan man ens få vanlig faktura från Spotify, HBO, Netflix etc?
Mitt Bidrag:
- CSN, Visa/MasterCard, man behöver vara registerad på en utlandsadress för att kunna betala med kort (läs mer).
- Hallon, Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
- Tre, Visa/MasterCard, betalning via Mitt3 (läs mer).
- Vimla, Amex/Visa/MasterCard, man kan lägga in kortet för månadsdragningar.
- Netflix, Amex/Visa/MasterCard
- Viaplay, man kan välja att betala via Paypal och i sitt Paypalkonto ha valfritt Visa/Mastercard/Amex registrerat.
- A3, Visa/Mastercard (man bör välja "e-faktura" så att man slipper fakturaavgiften - sedan går det ändå att betala fakturan med kortet via sajten eller appen)
- HBO, Amex/Visa/MasterCard
- Spotify, Amex/Visa/MasterCard
- Internetport, Visa/MasterCard/PayPal, (Bredbandsleverantör)
- Comviq, Visa/MasterCard, Kortet belastas automatiskt vid varje fakturabetalningstillfälle. Går ej att betala manuellt med kort.