Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng.Ni som bet Tre fakturan med kort, åker ni på avgiften på 49:- för pappersfaktura. De skickar fakturan via Kivra, men tar 49:- för det![]()
Så gör jag också med alla fakturor. Går rätt fort ändå tycker jag.Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng.![]()
Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng.![]()
Det går ju fortfarande snabbare än pappers faktura, så det får ses som positivtSå gör jag också med alla fakturor. Går rätt fort ändå tycker jag.
Väcker lite liv i den här tråden. Man kan betala fakturor med Visa/Mastercard på tele2. Via appen.
När jag loggar in med appen så står det att för närvarande går det inte att betala din faktura direkt i appen.
Man behöver inte ens avbryta betalningen. Om man betalar med kortet när sms-et från Tre kommer så dras det inga pengar. Endast om du betalar slutet av månaden.Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng.![]()
Citerar mitt eget inlägg eftersom det inte gick att ändra. Vad jag menade var autogiro, e-faktura hanteras nog på annat sätt. Sorry för förvirringen.Man behöver inte ens avbryta betalningen. Om man betalar med kortet när sms-et från Tre kommer så dras det inga pengar. Endast om du betalar slutet av månaden.
Jag frågade Tele2 om detta och kundtjänsten menade att de har bytt system och därför är det "tillfälligt stopp" att betala i appen. Taskig timing för min del som precis fick en mardrömsräkning efter semester med TikTok-beroende barn i Dominikanska Republiken...