Senaste nytt

Räkningar som kan betalas med kort

30743B54-8CA1-465E-BC10-70F9EA0E1AFC.jpeg

Inte direkt med kort men jag såg att det går att betala via iban på fakturan från elbolaget GodEl. Sas MC>Revolut>iban hade alltså fungerat tidigare.

Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng. :p
Så gör jag också med alla fakturor. Går rätt fort ändå tycker jag.
Det går ju fortfarande snabbare än pappers faktura, så det får ses som positivt :)

*drömmer tillbaka till tiden när man kunde göra så på alla efakturor och köra kostnadsfri Betalo med gamla Coop kortet.*

När jag loggar in med appen så står det att för närvarande går det inte att betala din faktura direkt i appen.

Jag frågade Tele2 om detta och kundtjänsten menade att de har bytt system och därför är det "tillfälligt stopp" att betala i appen. Taskig timing för min del som precis fick en mardrömsräkning efter semester med TikTok-beroende barn i Dominikanska Republiken...

Lösningen är att köra e-faktura men avbryta betalningen på banken varje månad och sen betala via Tre:s sajt, lite meckigt men klart värt för några extra EuroBonus-poäng. :p
Man behöver inte ens avbryta betalningen. Om man betalar med kortet när sms-et från Tre kommer så dras det inga pengar. Endast om du betalar slutet av månaden.

Man behöver inte ens avbryta betalningen. Om man betalar med kortet när sms-et från Tre kommer så dras det inga pengar. Endast om du betalar slutet av månaden.
Citerar mitt eget inlägg eftersom det inte gick att ändra. Vad jag menade var autogiro, e-faktura hanteras nog på annat sätt. Sorry för förvirringen.

Jag frågade Tele2 om detta och kundtjänsten menade att de har bytt system och därför är det "tillfälligt stopp" att betala i appen. Taskig timing för min del som precis fick en mardrömsräkning efter semester med TikTok-beroende barn i Dominikanska Republiken...

Verkar fortfarande inte gå att betala med kort i Tele2-appen och att de har tagit bort all info om kortbetalning från hemsidan...

Kan tillägga att Evoli bilförsäkring/hemförsäkring tar Visa/Mastercard:

Toppen