pep
Medlem
..og for at gøre det værre: De serverer stadig ikke pre-departure champagne fra CPH (men vistnok fra alle andre destinationer i Europa, hvorfor?) Pre-departure softdrinks er der - pudsigt nok. Og selv om det første glas champagne kom fluks frem til mig efter kun 15-20 minutter after take-off, er det en mangel. "There is no 2nd chance for the first impression" Til Doha kunne jeg hverken få fisk, lam, eller is :-( Fra Doha til Bangkok havde de nedgraderet equipment fra A380 til B77W.Denne havde kun de gamle stole der kun kan lægge sig 165 grader ned. Her kan jeg kun sove hvis jeg ligger omvendt med fødderne op. Og så mangler baren...Jag förstår din frustration, men bara fyi: Allianserna innebär inte att de automatiskt har interline-avtal och att man kan checka in baggage hela vägen på separata biljetter. Även om min erfarenhet är att det oftast går, så är det inte något man kan räkna med. Så för att slippa frustration nästa gång, räkna med att det inte går, sen är du positivt överaskad om det fungerar.