Åkt dit själv på ett trasigt dimljusglas - 2 papp ville Hertz ha.
Därefter gör jag alltid en tämligen grundlig kontroll innan jag kör iväg med en hyrbil.
Vore intressant att veta hur många har hyrt bilen efter dig ?
Och om dem kunnat läsa sig till att denna skada finns.
När skada upptäcks skall det dokumenteras och skadeprotokollet ligga i bilen så att nästa hyrestagare, vid sin kontroll före körning, kan se att dessa skador finns vid hämtningen.
Har inte varit många rätt där inte på de 10-tal gånger jag fått påtala brister på/i en bil.
Dessutom. Har de skickat med underlag från verkstaden ? Vet inte varför jag inte skulle bli förvånad om du vid en titt på framför allt fälgen inte finner att den är åtgärdad.
Vore jag uthyrare skulle jag inte bry mig. Och om jag gjorde det skulle det åtgärdas först när vinterdäcken åkt på, så man inte missar en dags uthyrning, om det nu är så att man tänker reparera skadan.
Samma gäller för lacken - Kostnaden för utebliven uthyrning gör att det inte är värt att reparera
Bråka på du, det gör du rätt i